امکانات تلویزیون سونی 65A8G (بخش چهارم)

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

ماشین ظرفشویی
تلویزیون
ماشین لباسشویی
یخچال و فریزر
اجاق گاز
عمومی
اخبار لوازم خانگی
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

امکانات تلویزیون سونی 65A8G (بخش چهارم)

تلویزیون اسمارت سونی 65A8G

تلویزیون سونی مدل 65A8G در بخش اسمارت نیز دارای امکانات مختلفی است. در این تلویزیون سیستم عامل اندروید به کار رفته است که با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید از امکانات آن استفاده نمایید و فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه خود را جست و جو و دانلود کنید. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت صوتی نیز محتوای مورد نظر را سرچ کنید، بدون آن که نیازی به تایپ کردن باشد. تلویزیون سونی 65A8G با بهره گیری از نوار Content Bar برنامه های مختلف را در اسرع وقت در دسترس شما قرار می دهد.

علاوه بر این هنگامی که در حال تماشای فیلم هستید، می توانید برنامه دیگری را لود کنید. این تلویزیون از قابلیت فروشگاه Google Play نیز پشتیبانی می کند که امکانات متنوعی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. همچنین برنامه های دیگری مانند یوتیوب و Netflix برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است.


راهنمای استفاده از کولر گازی ال جی اینورتر 24000

کولر گازی 24000 ال جی محصولی از شرکت ال جی می باشد. شرکت ال جی یک شرکت معتبر در طراحی و ساخت مدل های مختلف، زیبا و کارآمد کولر گازی می باشد به طوری که طی سال های اخیر توانسته گوی سبقت را از سایر شرکت های رقیب کولر گازی ربوده است و توانسته جایگاه مناسبی در بین کاربران و نیز در کشورهای مختلف جهان پیدا کند.


امکانات تلویزیون سونی 65A8G (بخش سوم)

قابلیت Super Bit Mapping

علاوه بر مواردی که بحث کردیم تلویزیون سونی 65A8G از امکانات دیگری مانند Super Bit Mapping بهره مند است. این قابلیت سبب می شود تا تصاویری با دقت بالاتر نمایش داده شود؛ چرا که با قدرت بالا سیگنال های 14 بیتی را پردازش می کند و سبب بالا رفتن منابع 8 بیتی 10 بیتی خواهد شد، بنابراین با پیکسل هایی با کیفیت بالا در صفحه نمایش مواجه خواهید شد. با استفاده از این قابلیت تصاویری دقیق و کامل به معرض نمایش درمی آیند.


امکانات تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

تکنولوژی OLED

کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه سونی بوده است و در ساخت تلویزیون های خود اهمیت ویژه ای برای آن قائل بوده است. تلویزیون اولد  65A8Gسونی قادر است تا تصاویری با روشنایی فوق العاده بالایی را نمایش دهد. فناوری پیکسل‌ ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون آنکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ مشکی مطلق می‌شود.

پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون به صورت جدا از هم کنترل می شوند، بنابراین کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه می دهند و تصاویری روشن و چشمگیر را ایجاد می نمایند. به بیان دیگر باید گفت که تکنولوژی OLED از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند بوده و تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی تجربه جدیدی از مشاهدات را برای شما به ارمغان می آورند.


10 نمایندگی برتر کولرگازی ال جی12000 تاپ فروش

کولر گازی 12000 ال جی در فصل تابستان با توجه به گرمی هوا یک نیاز ضروری است. در خانه ها باید از یک وسیله کاربردی برای خنک شدن محیط استفاده کرد. این وسیله پرکاربرد و ضروری کولر گازی ۱۲۰۰۰ الجی است. ال جی برند کره ای است و کولر گازی الجی نیز محصول کشور کره بوده و در برخی کشورها تنها مونتاژ قطعات آن انجام می شود. ال جی از سال ۲۰۱۰ شروع به تولید کولر گازی اینورتر نمود و از این رو حدود ۲۰ درصد از کل تولیدات کولر گازی را به خود اختصاص داده است. در سال های بعد کولرهای گازی دوال اینورتر تولید شدند که مزایای بیشتری نسبت به کولرهای معمولی قبلی داشتند. در رابطه با سیستم اینورتر در بخش های بعدی توضیحات بیشتری خواهیم داد.


امکانات تلویزیون سونی 65A8G (بخش اول)

سونی در سال 2019 از تلویزیون های مدرن و شیک خود رونمایی کرد که یکی از آنها تلویزیون  65A8Gمی باشد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این تلویزیون خوش سبک استقبال کردند، چرا که این تلویزیون در عین زیبایی دارای امکانات و خصوصیات فوق العاده ای می باشد. تلویزیون سونی 65A8G با تکنولوژی اولد و صفحه نمایش 4K به همراه موتور پردازشگر تصویرX1™ Ultimate تصاویری فوق العاده خلق خواهد کرد.

صفحه نمایش این تلویزیون از قابلیت های مختلفی همچون استاندارد تصویر HDR، قابلیت 4K X-Reality™ PRO، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow™ XR برخوردار است که تصاویری با کیفیت بالا را خلق خواهند کرد. در زمینه صوتی تلویزیون سونی 65A8G با تولید صدایی واضح و با توان بالا جای هیچ سخنی را باقی نگذاشته است. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Cinematic S-Force Front Surround بوده که با بهره گیری از قابلیت Acoustic Surface Audio شما را با حداکثر صدا و وضوح بالا رو به رو خواهند کرد. 


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 23
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 1
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 18
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 6
            بازدید هفته بازدید هفته : 19
            بازدید ماه بازدید ماه : 47
            بازدید سال بازدید سال : 366
            بازدید کلی بازدید کلی : 789

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 52.14.0.24
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به تخصصی ترین مرجع لوازم خانگی جهان خوش آمدید.

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به تخصصی ترین مرجع لوازم خانگی جهان بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف